/// Gyakran Ismételt Kérdések


Gyakran Ismételt Kérdések
1.) Kell-e szerződést kötni az irodában keletkezett papírhulladékot elszállítására?

Írásbeli megrendelőt mindig kérünk, szerződéskötés pedig ajánlott, akár rendszeres megrendelésről, akár egyszeri megrendelésről van szó.

2.) Milyen autóval végzik a papírhulladék elszállítást?

A papírhulladékot saját autóinkkal szállítjuk el, előre egyeztetett időpontban, igazodva partnereink igényeihez.

3.) A szolgáltatás országos lefedettségű?

Igen, tevékenységünk az ország egész területén végezzük.

4.) Miben kell tárolni a képződött selejt hulladékot?

Zsákolva, dobozolva, kötegelve, a lényeg, hogy kezelhető formában legyen.

5.) Az elszállítandó gyűrűs, illetve kapcsos mappákból ki kell venni az iratot?

Nem kell, nem okoz problémát sem a kapocs, sem a spirál, sem a tűzőkapcsok - a megsemmisítés előtt fém - és műanyagmentesítésre kerül sor.

6.) Soron kívüli elszállításra van lehetőség?

Van lehetőség, teherautó függvényében, térítés ellenében.

7.) Zsákok biztosítása lehetséges?

Zsákot kérés esetén természetesen biztosítunk.

8.) Behajtási engedélyt a megrendelőnek kell kérni?

Igen, behajtási engedélyt a megrendelő kér.

9.) Parkolóhely foglalása kinek a feladata?

Amennyiben nincs lehetőség bejutni az épület közelébe, úgy a megrendelő feladata a legközelebbi parkolóhely biztosítása.