/// Gyakran Ismételt Kérdések


Gyakran Ismételt Kérdések
1.) Kell-e szerződést kötni az irodában keletkezett papírhulladékok elszállítására?

Írásbeli megrendelőt mindig kérünk, szerződéskötés pedig ajánlott, akár rendszeres megrendelésről, akár egyszeri megrendelésről van szó.

2.) Milyen autóval végzik a papírhulladék elszállítást?

A papírhulladékot saját autóinkkal vagy szállítmányozó cégekkel együttműködve szállítjuk el, előre egyeztetett időpontban, igazodva partnereink igényeihez.

3.) A szolgáltatás országos lefedettségű?

Igen, tevékenységünket az ország egész területén végezzük.

4.) Miben kell tárolni a képződött selejt hulladékot?

Zsákolva, dobozolva, kötegelve, a lényeg, hogy kezelhető, zárt tárolási formában, egy integrált helyen legyen.

5.) Az elszállítandó gyűrűs, illetve kapcsos mappákból ki kell venni az iratot?

Nem kell, nem okoz problémát sem a kapocs, sem a spirál, sem a tűzőkapcsok - a megsemmisítés előtt fém - és műanyagmentesítésre kerül sor.

6.) Soron kívüli elszállításra van lehetőség?

Van lehetőség, mennyiség ismeretében, teherautó függvényében, külön térítés ellenében.

7.) Zsákok biztosítása lehetséges?

Zsákot nem tudunk biztosítani, az a megrendelő feladata.

8.) Behajtási engedélyt a megrendelőnek kell kérni?

Igen, behajtási engedélyt a megrendelő kér.

9.) Parkolóhely foglalása kinek a feladata?

Amennyiben nincs lehetőség bejutni az épület közelébe, úgy a megrendelő feladata a legközelebbi parkolóhely biztosítása.

10.) A hulladék felkapolását ki végzi?

A rakodáshoz a megrendelő biztosít megfelelő létszámú személyzetet.

11.) A keletkezett hulladékot, hogyan készítsük elő a hatékony szállítás érdekében?

A szállítandó hulladékot egy integrált helyre kell előkészíteni (akár városon belül is), továbbá a behajtás körülményeit illetve a rakodási ponthoz történő legközelebbi biztonságos parkolást biztosítani.